Üst Yönetimimiz

Elif ÜNSAL

Genel Müdür

1973 Ankara doğumlu olan Elif Ünsal, Orta Doğu Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü mezunudur. Kariyerine 1995 yılında Yapı Kredi MT programı ile başlamıştır. 1995 -2007 yılları arasında bankanın Ürün ve Marka Yönetimi alanlarında Bölüm Başkanı olarak görev almış, müşteri sadakat programları, ürün geliştirme, uluslararası danışmanlık şirketleri ile Yapı Kredi- Koçbank – Unicredit Bank birleşmesinde World markasının yeniden yapılanması alanlarında çalışmıştır. 2010 -2014 yılları arasında Rusya, Moskova’da GE Capital bünyesinde yer alan GE Money Bank’da Direktör olarak görev yapmış, bankanın kartlı ödemeler alanında dijital dönüşümüne ve yeni ürünün pazara çıkışına önderlik etmiştir.

2018 -2023 yılları arasında Bankalararası Kart Merkezi’nde (BKM) Kurumsal İletişim ve Pazarlama bölümlerinde Danışman ve Müdür pozisyonlarında, dijital cüzdan BKM Express’in yenilikçi projelerinin hayata geçisinde, TCMB ile ortak yürütülen projelerin iletişim çalışmalarında görev üstlenmiştir.

Ekim 2023’de Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para AŞ’ye katılan Sayın Ünsal, Pazarlama, Satış ve Ürün Yönetiminden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak göreve başlamış olup, Temmuz 2024 itibari ile Şirketimiz Yönetim Kurulu kararı ile Genel Müdür olarak atanmıştır. 

Alper TEKBEN

Finansal Yönetim, İnsan Kaynakları ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı

1982 İstanbul doğumlu olan Alper Tekben, Marmara Üniversitesi İktisat bölümü mezunudur. Ödeme kuruluşlarındaki profesyonel iş hayatına 2013 yılında PayU Türkiye’de başlamıştır. PayU Türkiye’de finansal operasyonlar ve finans departmanlarında yöneticilik görevi üstlenmiş, birçok komitede ve çeşitli projelerde yer almıştır. 2020 Eylül ayında PayTR’ye Finans ve Muhasebeden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmış ve önemli projelerde görev almıştır. 2023 Ocak ayında T. Halk Bankası AŞ’nin bağlı ortaklığı olan Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para AŞ’de göreve başlamıştır. Şirketin Finansal Yönetim, İnsan Kaynakları ve İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Ali Galip ALTUNTAŞ

Pazarlama, Satış ve Ürün Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

1980 Sivas doğumlu olan Ali Galip ALTUNTAŞ, Cumhuriyet Üniversitesi İktisat Bölümü mezunudur. Profesyonel iş hayatına 2009 yılında Türkiye İş Bankası’nda başlamış olup 2013 yılına kadar İş Bankası’nda operasyon ve pazarlama departmanlarında çalışmıştır. 2013 yılında Türkiye İş Bankası’ndan ayrılarak Türkiye Halk Bankası’nda AŞ’de Bireysel Pazarlama Portföy Yöneticisi olarak göreve başlamıştır. 2018 yılında Türkiye Halk Bankası’nda AŞ’de  Kobi Pazarlamada Portföy Yöneticisi olarak  görev yapmaya devam etmiş olup 2023 yılına kadar bu görevini devam ettirmiştir. 2023 yılında Ödeme Sistemleri Pazarlama Daire Başkanlığında; Ödeme Kuruluşları ve Yönetimi Bölümü’ne Bölüm Müdürü olarak atanmıştır. 2024 Mayıs ayında Türkiye Halk Bankası AŞ’nin bağlı ortaklığı olan Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para AŞ’de göreve başlamıştır. Şirketin Pazarlama, Satış ve Ürün Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Ali IŞIK

Bilgi Teknolojileri Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

1972 Iğdır doğumlu olan Ali Işık, Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Bölümü mezunudur. Kariyerine 1998 yılında Artsoft’da yazılım mühendisi olarak başlamıştır. 2000-2001 yılları arasında Türkiye Finans Katılım Bankası AŞ’de yazılım mühendisi olarak çalışmıştır. 2001-2015 yılları arasında Yapı Kredi Bankası AŞ’de sistem yöneticisi, sistem altyapı bölüm yöneticisi olarak devam etmiştir. 2015-2020 yıllar arasında Borsa İstanbul AŞ’de Sistem Yönetimi Direktörü, Sistem Altyapı Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmış ve Bistech Nasdaq Dönüşüm Projelerini yönetmiştir. Ayrıca, Borsa İstanbul Grubu Sinerji Komitesi’nde (Borsa İstanbul, Takas İstanbul, Merkezi Kayıt İstanbul) Ana Koordinatör olarak görev almıştır. 2020 yılında Merkezi Kayıt İstanbul AŞ’de Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CIO) olarak çalışmıştır. 2020-2021 yılları arasında Türkiye Sigorta AŞ’de Sistem Altyapı ve Operasyon Direktörü olarak çalışmış ve Türkiye Sigorta Kurumu çatısı altında 6 kurumun sistem altyapı operasyonlarının birleştirmesi, tek veri merkezi konsolide projelerini yönetmiştir. 2022 yılında Paycore A.Ş. ’de Teknoloji Altyapı Grup Koordinatörü olarak çalışmış ve ödeme sistemleri döngüsünde finansal kurumlara uçtan uca ürün ve hizmet sağlayan küresel ödeme teknolojilerinin gerçekleştirilmesi, geleneksel ve yeni nesil ödeme işlemleri geliştirilmelerini yönetmiştir. 2023-2024 yılları arasında ID3’de BT Direktörü olarak çalışmıştır. 2024 Mayıs ayında Türkiye Halk Bankası AŞ’nin bağlı ortaklığı olan Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para AŞ’de göreve başlamıştır. Şirketin Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Fatih ÇIĞRIKCI

Operasyon Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

1981 İstanbul doğumlu olan Fatih ÇIĞRIKCI, Abant İzzet Baysal Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur. Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi MBA programını tamamlamıştır. İş hayatına 2003 yılında Akbank T.A.Ş.’de başlamış olup, 2007 yılına kadar Akbank T.A.Ş.’de operasyon ve pazarlama departmanlarında yetkili olarak görev yapmıştır. 2007 yılında Akbank T.A.Ş.’den ayrılarak Türkiye Halkbankası A.Ş.’de Ödeme Sistemleri İş Geliştirme Bölümünde çalışmaya başlamıştır. 2007 yılında Halkbank - Advantage marka ortaklığı sürecinde ve 2012 yılında Türkiye Halk Bankası A.Ş.’nin kendi kart markası olan PARAF kart markasının çıkarılmasında aktif rol almıştır. Bankanın, Ödeme Sistemlerinin gelişimine katkı sağlayan sayısız kart ve pos ürün geliştirme sürecinde Proje Yöneticisi olarak görev yapmıştır. 2020 yılında Ödeme Sistemleri Proje Yönetimi Bölümüne Bölüm Müdürü olarak atanmış olup, 2024 yılı Kasım ayına kadar bu görevini sürdürmüştür. 2024 yılı Kasım ayında Türkiye Halk Bankası AŞ’nin bağlı ortaklığı olan Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para AŞ’de göreve başlamıştır. Şirketin Operasyonel İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Mehmet Durak AYTIR

Risk Yönetimi ve Uyum Müdürü

1977 İstanbul doğumlu olan Mehmet Durak Aytır, Osmangazi Üniversitesi İstatistik Bölümü mezunudur. Profesyonel iş hayatına 2003 yılında Akbank T.A.Ş’de başlamış olup 2008 yılına kadar Kanuni Takip ve Sistem Güvenlik birimlerinde yetkili olarak görev almış, 2008-2019 yılları arasında İç Kontrol ve Uyum Bölümlerinde uzman olarak çalışmıştır. 2019 Aralık ayında Akbank T.A.Ş’den ayrılarak 2020-2023 yılları arasında çeşitli Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşlarında İç Kontrol, Risk ve Uyum Müdürü pozisyonu görevlerinde bulunmuştur.

2023 Aralık ayında Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para A.Ş’de göreve başlamış olup Risk Yönetimi ve Uyum Müdürü olarak görevini sürdürmektedir.

Atakan YEŞİL

İç Kontrol ve Denetim Müdürü

1986 Kayseri doğumlu olan Atakan Yeşil, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümü mezunudur. Profesyonel iş hayatına 2012 yılında Türkiye Halk Bankası A.Ş.’de İç Kontrol Daire Başkanlığında başlamıştır. 2012-2019 yılları arasında, İç Kontrolör Yardımcısı, İç Kontrolör ve Kıdemli İç Kontrolör unvanlarıyla Bankanın birçok farklı hizmet biriminde yerinde kontrol ve süreç denetimi çalışmalarında bulunmuştur. 2019-2022 yılları arasında Türkiye Halk Bankası AŞ Genel Müdürlük Birimleri ve Bağlı Ortaklıklarının kontrol planlama ve uygulama sürecini üstlenerek kapsamlı bir kontrol süreci yürütülmesinde aktif bir rol almıştır. 2022 yılı Kasım ayında Türkiye Halk Bankası AŞ’nin bağlı ortaklığı olan Platform Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para AŞ’de göreve başlamıştır. Şirketin İç Kontrol ve Denetim Müdürü olarak görevini sürdürmektedir.